لباس بیمار گال که میکروبها را در بدن از بین میبرد!

قرار گرفتن غیر ضروری بدن بیمار در معرض کادر پزشکی منجر به کاهش وضعیت نسبی می شود و بیماران احساس شرمندگی می کنند زیرا حریم خصوصی آنها تضمین نشده است.

بیماران فرصت های کمتری را برای ابراز وجود تجربه می کنند و هنگام پوشیدن لباس بیمار گال یکنواخت بیمار احساس مسخ شخصیت می کنند.

خورشید و همکاران گزارش کردند که وقتی بیماران در طول بستری شدن در بیمارستان و مرحله بهبودی دچار استرس و محدودیت‌های فیزیکی می‌شدند، احساسات مثبت در مورد لباس در بهبود بهبودی و عزت نفس آنها مؤثر بود.

بنابراین، هنگامی که از نظر فرآیند درمان در نظر گرفته می شود، لباس بیمار نه تنها لازم است که عملکرد فیزیکی برای راحتی درمان داشته باشد، بلکه باید با کیفیت طراحی آن بر احساسات بیمار تأثیر بگذارد.

امروزه بیمارستان هایی که دارای سیستم شرکتی هستند با بیان هویت بیمارستان در طراحی لباس بیماران، ارزش برند خود را از رقبای خود متمایز می کنند.

طراحی لباس بیماران بیمارستانی در کره هویت و تصویر برند را با استفاده از لوگوها و علائم نمادین منعکس می کند.

لباس بیمارستانی را نشان می دهد که با آرم و علامت بیمارستان به صورت راه راه طراحی شده است و شکل 2 لباس طراحی شده با الگوی تکرار بلوکی را نشان می دهد.

این تصویر از یک تصویر مرتب تشکیل شده بود که در آن امضاها و آرم های هم اندازه در الگوهای تکراری مرتب شده بودند.

به نظر می رسد که این به قصد اکثر بیمارستان ها برای ترویج تصاویر مطلوب مانند اعتماد، کیفیت و شهرت مربوط می شود.

با این حال، حتی اگر لباس بیمار منعکس کننده HI می تواند به تمایز بیمارستان ها در نقطه تماس با مشتری کمک کند، با توجه به اینکه هدف نهایی رابطه بین بیمارستان و بیمار شفای بیمار است، طرحی طراحی که می تواند آسایش جسمی و روانی را ارائه دهد. باید توسعه یابد.

هنگام طراحی لباس بیمار، رویکرد احساسی از طریق تصویر بصری لباس و عناصر طراحی آن امکان پذیر است.

علاوه بر این، سبکی که زاویه یا چیدمان لوگوها یا لوگوهای مرتبط با هویت بصری بیمارستان را تغییر می‌دهد، می‌تواند آگاهی از حرکت را افزایش داده و تعامل بصری مشتریان را ارتقا دهد  علاوه بر این، خط، شکل و اندازه موتیف، و فاصله بین موتیف و پس‌زمینه، احساس را هنگام نگاه کردن به الگو تعیین می‌کند.

به عبارت دیگر، می توان با تغییر زاویه یا فاصله تکرار الگو، با حفظ همان عناصر اصلی طراحی HI، خدماتی با کیفیت با طرحی ارائه داد که حساسیت ها و وضعیت روانی بیمار را در نظر بگیرد.

طراحی لباس بیمار را می توان به عنوان خدماتی ارتقا داد که رفاه روانی بیمار را بهبود می بخشد و در عین حال کیفیت را از طریق طراحی که حساسیت ها و وقار بیمار و همچنین کارکرد اساسی سهولت درمان را در نظر می گیرد، اضافه می کند.