از اسباب بازی تریلی فلزی برای رفع آلودگی هوا استفاده نمایید

بسیاری از کودکان 9 ساله به دنبال نقش‌ها و مسئولیت‌های بزرگ‌تر هستند و ممکن است آماده فارغ‌التحصیل شدن از نسخه‌های «بچه‌ای» ابزارها و فعالیت‌ها باشند.

لازم به ذکر است اسباب بازی تریلی فلزی برای کودکان از جذابیت ظاهری بالایی برخوردار می باشد.

 

برای یک نانوای در حال جوانه زدن، برش کوکی های محکم و استیل ضد زنگ، کیت تزئین کیک و رنگ های غذایی درجه یک را در نظر بگیرید. برای بچه‌ای که عاشق هنر است، به مجموعه‌ای 60 رنگ از رنگ‌های اکریلیک پر جنب و جوش و با کیفیت هنرمند نگاه کنید.

بازی‌های تخته‌ای با استراتژی سنگین، مانند Kingdomino (روشی به روز شده در بازی کاشی کلاسیک) یا Blokus (یک بازی پازل مبتنی بر هندسه که به طرز شیطانی دشواری می‌شود) ذهن زیرک یک کودک 9 ساله را درگیر می‌کند. اما با وجود اینکه آنها قطعا بچه های بزرگی هستند، بچه های 9 ساله هنوز هم احتمالاً قدردان یک دوست زیبا و شیک هستند.

 

همه توصیه های Wirecutter را برای بهترین هدایا برای کودکان 9 ساله ببینید.

 

بهترین هدیه برای 10 سالگی

دوربین مربعی Instax، در پس‌زمینه‌ای برنزه، با عکس‌های فوری در اطراف آن.

عکس: مایکل هسیون

کودکان ده ساله در آستانه تبدیل شدن به نوجوانی هستند و در خود و علایقشان رشد می کنند. به دنبال تجهیزات سطح ابتدایی باشید که آنها را فراتر از موارد آشنا سوق دهد.

یک دوربین فوری می تواند یک کودک 10 ساله سلفی دوست را تشویق کند تا توانایی خود را در عکسبرداری روی فیلم امتحان کند. یک تبلت طراحی می تواند نقطه ورود به هنر و طراحی دیجیتال باشد.

بسیاری از کودکان 10 ساله نیز ممکن است برای بازی‌های رومیزی با چالش‌های سطح بزرگسالان و تم‌های بزرگسالانه‌تر، مانند Exit: The Game—The Cursed Labyrinth، یک بازی معمایی پیچیده و به سبک اتاق فرار آماده باشند. یا با بازی ترسیم با صدای بلند خنده، Telestrations، استخوان خنده دار آنها را قلقلک دهید.

 

همه توصیه های Wirecutter را برای بهترین هدایا برای کودکان 10 ساله ببینید.