میوه خشک گیلاس موجب درمان کم خوابی می شود

میوه خشک گیلاس برای همه ما آشنا هستند. زردآلو خشک، آلو، انجیر، کشمش، خرما را می توان در قفسه فروشگاه ها همه جا یافت.

منابع مختلف در مورد فواید میوه های خشک صحبت می کنند که از بسیاری جهات توجیه می شود زیرا در طول فرآیند خشک کردن، میوه ها رطوبت خود را از دست می دهند و ویتامین ها و کالری باقی می مانند.

اما فواید میوه های خشک در صورتی خواهد بود که فرآیند خشک کردن صحیح باشد. در میان روش های رایج خشک کردن، چهار گزینه ممکن وجود دارد: خشک کردن آفتاب (میوه های خشک سخت تر)، خشک کردن در سایه، خشک کردن شیمیایی و خشک کردن با خشک کن.

میوه خشک

به مصرف کنندگان اغلب میوه های خشک به دست آمده با روش شیمیایی ارائه می شود، زیرا این روش با حداقل تلفات (حفظ وزن بیشتر، محافظت در برابر آفات، طعم عالی، بدون خشک شدن بیش از حد) مشخص می شود. بر این اساس نمی توان این روش را مفید نامید.
میوه خشک کن یک روش ایمن ایده آل است. می توان آن را در فروشگاه خریداری کرد و خطرات مواد شیمیایی را از فروشگاه فراموش کرد.

با میوه های خشک چه بپزیم؟ میوه های خشک که به درستی پخته شده باشند، بخش سالمی از هر صبحانه است. بنابراین، آنها می توانند و باید مورد استفاده قرار گیرند.

سنتی در کنار تکه‌های میوه‌های خشک، طعم جدیدی را ایجاد می‌کند. اکثر طرفداران این صبحانه کلاسیک آزمایش را فراموش می کنند و به دلیل یکنواختی این غذا را رها می کنند. با این حال، میوه های خشک برای نجات این وضعیت طراحی شده اند.

میوه های خشک را ابتدا باید در آب داغ خیس کنید تا نرم شوند. بلغور جو دوسر را با شیر بریزید و روی آتش آهسته قرار دهید تا به جوش آید.

پس از آن، آتش را می توان خاموش کرد، دارچین، وانیل را اضافه کنید و بگذارید 15 دقیقه بماند. در طول این مدت، شما باید میوه های خشک را به قطعات کوچک برش دهید، به فرنی اضافه کنید، آجیل و فیبر را در آنجا اضافه کنید. همه اینها را با عسل بپاشید. صبحانه سالم و خوشمزه آماده است.