کاشی لانه زنبوری قابلیت تغییر به 3 رنگ به طور هم زمان را دارد

قبل از گذاشتن کاشی لانه زنبوری روی زمین، بستر باید به درستی آماده شود. این به معنای تمیز کردن آن، از بین بردن بی نظمی ها است. و یک کفپوش درست کنید.

هنگامی که روکش سیمانی شن و ماسه خشک می شود، سطح پایه خشک و صاف می شود و برای کاشی کاری آماده می شود. با این حال، قبل از تخمگذار، لازم است که زباله ها را از سطح کف جدا کنید و آن را از گرد و غبار تمیز کنید و سپس آن را با یک پرایمر درمان کنید.

برای بتونه کاری می توانید از غلتک استفاده کنید. پس از خشک شدن لایه آستر، می توانید شروع به مخلوط کردن چسب، کشیدن طناب ها و قرار دادن مستقیم کاشی ها روی زمین کنید.

کاشی

بنابراین لازم است نقطه مرجعی که با یکی از زوایای عمودی منطبق است به درستی تعیین شود. توصیه می شود یک روز پس از کاشی گذاری، درزهای بین کاشی ها را با استفاده از ترکیب هرمتیک مخصوص مهر و موم کنید.

همچنین می توانید از مخلوط سیمان برای آب بندی درزها استفاده کنید که کمی ماسه به آن اضافه کنید (اگر درزهای بین کاشی ها بزرگ باشد، یعنی 4-5 میلی متر عرض داشته باشند).

بعد، خط کش و گوشه ای را به دیوار وصل کنید، متر نوار را در امتداد گوشه بکشید، خطی را تشکیل دهید که به دیوار دیگر و عمود بر آن می رسد.

برای حفظ تقارن ردیف های کاشی روی زمین، لازم است تکه های کاشی را با دقت بریده و در امتداد دیوارها و گوشه ها بچسبانید. کاشی کاری از گوشه ای که دورتر از درب اتاق است شروع می شود.

همه کاشی ها باید در یک سطح گذاشته شوند و می توانید از چکش برای محاصره عناصر بیرون زده استفاده کنید. در عین حال ضربات باید سبک باشد تا آسیبی به کاشی ها ظاهر نشود.