آلو خشک ریز موجب درمان سنگ کلیه می شود

آلو خشک ریز شیرینی طبیعی هستند. تمام مواد معدنی، عناصر کمیاب و مواد فعال بیولوژیکی موجود در میوه های تازه، پس از خشک شدن، تقریباً به طور کامل و غلیظ ذخیره می شوند.

به نظر می رسد کنسانتره خاصی از مواد طبیعی مفید است. هر نوع میوه خشک ترکیب خاص خود و اثر منحصر به فرد خود را دارد. خرمای خشک محرک خوبی برای فعالیت فکری و بدنی است.

در اینجا ویتامین ها و همچنین موادی شبیه به آسپرین شناخته شده وجود دارد، بنابراین برخی از مردم به طور سنتی خرما را درمان سرماخوردگی می دانند.

آلو خشک

زردآلو خشک زردآلو خشک است. این میوه خشک به نام زردآلو نیز شناخته می شود. سرشار از مواد معدنی مهم – کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن است. حاوی مقداری ویتامین B و پروویتامین کاروتن است.

کشمش یکی دیگر از پادشاهان میوه های خشک است. حاوی مقدار زیادی پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر، ویتامین های گروه B و ویتامین PP (نیکوتینیک اسید) است.

کشمش به عنوان یک مقوی عمومی در هنگام عفونت های ویروسی فصلی و همچنین در بیماری های سیستم عصبی مفید است.

پاپایای شیرینی شده سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است. آنها متابولیسم پروتئین را فعال می کنند، تن را تقویت می کنند و حتی تأثیر مفیدی بر فعالیت جنسی دارند.

گلابی خشک برای هضم ناپایدار مفید است. اعتقاد بر این است که این میوه خشک می تواند سموم و فلزات سنگین را در روده ها متصل کند که متعاقباً به طور ایمن از بدن دفع می شوند.

انجیر اثر درمانی ملایمی بر سرفه دارد و به عادی سازی غده تیروئید کمک می کند. همچنین در گروه عوامل طبیعی ضد سرطان قرار می گیرد، زیرا از تغییرات پاتولوژیک در سلول های بدن جلوگیری می کند.

برای شستن بهتر تمام کثیفی ها، مواد شیمیایی و باکتری ها، میوه های خشک را باید با آب گرم شست و از آنجایی که سطح میوه های خشک و توت ها دارای شیارها و برآمدگی هایی است، بهتر است میوه های خشک را نه زیر آب جاری، بلکه زیر آب بشویید.

در یک ظرف بزرگ آب را چندین بار تغییر دهید، میوه ها را با دستان خود مالش دهید  به این ترتیب بهتر با این کار کنار خواهید آمد. میوه‌های خشک مخصوصاً آلوده بهتر است با آب داغ ریخته شوند و چند ساعت بماند میوه‌ها نرم‌تر می‌شوند، پوست آنها راحت‌تر می‌شود چین و چروک‌هایشان را صاف کرد و می‌توانید تمام کثیفی‌ها را پاک کنید.