انواع مدل کاپشن چرم در بازار

گاهی اوقات به آن موتور هوندا 250 می گویند، این استایل چسبان دارای یقه ای است که گردن را در آغوش می گیرد و پایین نمی آید. زیپ جلو تا آخر بالا می رود و کمر معمولاً کشسان است. از آنجایی که ساده است، معمولاً هیچ جزئیات بیرونی اضافی مانند سگک یا فلپ جیبی وجود ندارد.

خانواده موتورهای ژاکت بسیار فراتر از وسایل موتور کراس سواران واقعی است. این یکی از رایج ترین سبک های شهری برای مردان و زنان است. این ساده، شیک و کمی شیک‌تر از چیزی است که زنگ‌ها و سوت‌های زیادی دارد.

تناسب تنگ و خطوط باریک این کاپشن چرم اصل را برای افرادی با اندام باریک یا ورزشی مناسب می کند. اگر قسمت میانی شما از قفسه سینه بازتر باشد، برآمدگی قابل توجه (و غیرجذاب) ایجاد می کند.
یک ژاکت خستگی چرمی تقریباً شبیه کت های پارچه ای است، به جز در چرم. یقه نرمی دارد که می‌توان آن را به سمت پایین یا بالا برگرداند، جیب‌هایی با باز شدن افقی با بال‌هایی که روی آن‌ها را می‌پوشاند، و گاهی اوقات (اگرچه نه همیشه) جزئیاتی مانند کمربند D-ring داخلی یا سردوش‌ها دارد. تناسب آن گشادتر از یک تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد موتوری است: اگر کمربند تعبیه شده باشد ممکن است در ناحیه کمر فشرده شود، اما در غیر این صورت، مانند کت و شلوار گونی به صورت مستقیم بالا و پایین است، بدون کشش یا بند کشی در کمر .

کاپشن های خستگی عملی، کاربردی و با تقریباً هر لباس روزمره مناسب هستند. آنها نمی توانند مانند یک ژاکت موتوری کاملاً براق بپوشند، و به اندازه ژاکت گاوداری یا گردگیر از آب و هوا محافظت نمی کنند، اما این همان چیزی است که بیشتر مردم وقتی فکر می کنند “ژاکت چرمی” به آن فکر می کنند.

مردان بزرگتر با پالتو پوست ماری خستگی خوب به نظر می رسند. شلی دور کمر به هر ضخامتی در شکم کمک می‌کند و شانه‌های نرم از شما جلوگیری می‌کند.

  • منابع:
    1. Best Leather Jackets For Men – The Ultimate Guide
  • تبلیغات: 
    1. پارچه مبلی جدید زخمها را ترمیم می کند
    2. استفاده از ست مبل و میز ناهار خوری در ساختمان سازی
    3. دف مفید برای سلامتی انسان
    4. انواع مجسمه برنجی ها!