با استفاده از هودی زنانه زمستانی از بدن خود محافظت کنید!

هودی های بدون آستین و هودی زنانه زمستانی برای تابستان هایی که به یک لایه اضافی برای مبارزه با نسیم تابستانی نیاز دارید، واقعا راحت و عالی هستند. 

آنها با پیراهن های آستین دار ظاهر خوبی ندارند، البته به استثنای برخی موارد. 

آنها را با سوتین بپوشید تا ظاهری جذاب و جذاب داشته باشید.

چرا با یک هود ساده کنار بیایید وقتی می توانید اضافه کنید و آستر خز اضافه کنید. 

خز مصنوعی لباس شما را صد برابر بهتر می کند. این عنصر کلاسی را به ظاهر شما می افزاید و مطمئناً بهترین لباس را خواهید داشت.

ژاکت‌های کاپوت از نظر فنی هودی هستند، فقط در مواد چتر نجات به جای پنبه. 

آنها برای رویدادهای نیمه رسمی مانند شام در یک رستوران شیک یا مهمانی اداری بهتر عمل می کنند. حتی می توانید رنگ های بد بو را امتحان کنید و تا آخر راه بروید.

کانون توجه شما خواهد بود. کاپوت روی کت ها معمولاً فقط برای نمایش است، آن را بالا نکشید زیرا بزرگ است و مدل موهای شما را خراب می کند.

اضافه کردن یک لایه در روزهای سرد همیشه روز خوبی است، و اکنون می توانید این کار را به شیوه ای مد روز انجام دهید بدون اینکه به نظر برسید که مادرتان لباس شما را به تن کرده است.

 یک هودی ساده و ساده با شلوار جین مشکی بپوشید و کت بلند مورد علاقه خود را روی آن بپوشید.

 کفش های شما باید رسمی یا باکلاس باشند تا با کت هماهنگ شوند.

کفش کتانی نپوشید و حتما صندل نپوشید. در اینجا ما به شما نشان می دهیم که چگونه هودی های خود را با کت های بلند و کت های کوتاه لایه بندی کنید، به ما بگویید که کدام سبک را ترجیح می دهید:

آیا شما یک عضو مفتخر تیم بدون شلوار هستید؟ هودی‌های خود را با جوراب‌های توری بپوشید و پاهای جذاب خود را به نمایش بگذارید. این ظاهر باعث می‌شود به نظر برسید که از یک حساب کاربری گرانج Tumblr خارج شده‌اید.