با خوراک مرغ تخمگذار برای همیشه از مشکلات تنفسی دوری کنید

برخی افراد نیز از این خوراک برای جوجه های مسن استفاده می کنند تا وزن بیشتری به دست آورند. این خوراک کمی گرانتر از چیزی است که معمولاً به کل گله غذا می دهید.

خوراک تخمیر شده نوع دیگری از خوراک است که با افزودن هر نوع خوراک دلخواه و مخلوط کردن آن با آب گرم و قرار دادن آن در ظرف یا سطل دربسته و قرار دادن آن در هوای گرم یا گرم به مدت 2 تا 5 روز تهیه می شود. این فرآیند تخمیر را آغاز می کند که ترکیب شیمیایی خوراک را تغییر می دهد و باکتری های مفید را به آن اضافه می کند. مثل ترشی برای مرغ است، اما به جای آن غذا می دهد.

لازم به ذکر است خوراک مرغ تخمگذار ممکن است به حالت خمیری و یا مایع باشد.

خوراک

ذرت ترک خورده نوعی خوراک است که بسیار ارزان است، اما پروتئین و مواد مغذی کافی مورد نیاز مرغ را ندارد. نوعی خوراک است که دارای چربی زیاد و مواد مغذی بسیار کم است. برخی از افراد معمولاً از ذرت ترک‌خورده به عنوان خوراکی برای جوجه‌های خود استفاده می‌کنند یا می‌توانند به عنوان غذای خود در زمستان، جایی که چربی مورد نیاز است، استفاده کنند.

با این حال، تغذیه این نوع خوراک به مرغ‌های تخم‌گذار به این معنی است که کلسیم کمتری که مرغ برای تخم‌گذاری به آن نیاز دارد، دارد و در نتیجه تخم‌ها ضعیف می‌شوند و بدن آن مرغ‌ها نیز ضعیف می‌شود.

خوراک پرورش دهنده ممکن است از نوع خرد شده یا گلوله ای باشد. برخی از مردم نوع پلت خوراک پرورش دهنده را ترجیح می دهند زیرا کمتر است

هدر رفته از آنهایی که خرد شده اند. اما برخی دیگر نوع خرد شده را ترجیح می دهند و آن را به صورت خوراک فرنی در می آورند تا کمتر هدر برود.