تعیین جنسیت جنین با خوردن آرد سوخاری!

محققان این نظریه را مطرح می کنند که افزایش سطح هموسیستئین نقش مهمی ایفا می کند. هموسیستئین یک اسید آمینه است و اسید فولیک می تواند در کاهش سطح خون نقش داشته باشد.

مطالعات نتایج متفاوتی در مورد تأثیر مکمل‌ها ارائه کرده‌اند. اما مصرف غذاهای حاوی اسید فولیک ممکن است به شما در حفظ سطوح کافی کمک کند

برخی مطالعات محدود نیز نشان می‌دهند که کمبود تیامین ممکن است در ایجاد بیماری آلزایمر و زوال عقل نقش داشته باشد.

ممکن است خطر سرطان را کاهش دهد
لازم به ذکر است که چندین ماده مغذی موجود در آرد سوخاری همه منظوره غنی شده ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند.

به عنوان مثال، سلنیوم نقش مهمی در ترمیم DNA و عملکرد مناسب سیستم ایمنی دارد. تحقیقات نشان داده است که این نقش ها و همچنین خواص آنتی اکسیدانی سلنیوم ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کند. و برخی از مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که افرادی که مصرف بیشتری از این ماده معدنی دارند، خطر کمتری برای ابتلا به برخی سرطان ها و خطر مرگ و میر ناشی از سرطان کمتری دارند.

زمانی که دانشمندان مکمل سلنیوم را مطالعه کردند، مطالعات نتایج متفاوتی به همراه داشت. اما دریافت سلنیوم کافی در رژیم غذایی می تواند به جلوگیری از کمبود کمک کند.

موسسه ملی بهداشت همچنین گزارش می دهد که فولات موجود در غذا به طور طبیعی ممکن است خطر ابتلا به انواع مختلفی از سرطان را کاهش دهد. مطالعاتی در مورد فولات رژیم غذایی از غذاهای غنی شده و مکمل های اسید فولیک مورد نیاز است
ممکن است خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهد
فولات ممکن است به کاهش خطر ابتلا به افسردگی کمک کند و در صورت تشخیص این بیماری می تواند به مدیریت افسردگی کمک کند.

طبق گفته NIH، “افرادی که سطح فولات خونشان پایین است ممکن است بیشتر به افسردگی مبتلا شوند. علاوه بر این، ممکن است مانند افرادی که سطح فولات طبیعی دارند به درمان های ضد افسردگی پاسخ ندهند.” مکمل های فولات نتایج متناقضی در مطالعات نشان داده اند. . مصرف غذاهای حاوی فولات می تواند به شما کمک کند تا مقدار توصیه شده روزانه را دریافت کنید.

  • منابع:
  1. All-Purpose Flour Nutrition Facts and Health Benefits