تفاوت کاپشن مردانه با کاپشن زنانه!

گاهی اوقات کت‌های مردانه و زنانه تفاوت‌های آشکاری دارند که باعث می‌شود آنها را از هم جدا کنیم، در حالی که برخی اوقات تفاوت‌های ظریفی وجود دارد که این را به یک چالش تبدیل می‌کند اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که کتی که دارید برای یک مرد یا یک زن ساخته شده است، یادگیری مراحل و چند نکته سریع می‌تواند به شما در تشخیص آن کمک کند.

پوشش داخلی را برای برچسب یا برچسب بررسی کنید این ساده ترین راه برای حل این مشکل است به عنوان مثال، اگر برچسب یک مارک یا فروشگاهی است که به طور خاص به یک جنسیت پاسخ می دهد، می توانید بر اساس آن تعیین کنید که کت مردانه یا زنانه است اگر قبلاً نام آن را نشنیده اید، یک جستجوی آنلاین سریع برای آن برچسب انجام دهید، زیرا ممکن است این برند وب سایتی داشته باشد که می تواند به شما در حل این مشکل کمک کند.

گاهی اوقات کاپشن چرم مشکی های مردانه و زنانه تفاوت‌های آشکاری دارند که باعث می‌شود آنها را از هم جدا کنیم، در حالی که برخی اوقات تفاوت‌های ظریفی وجود دارد که این را به یک چالش تبدیل می‌کند.
به عنوان مثال، اگر برچسب یک مارک یا فروشگاهی است که به طور خاص به یک جنسیت پاسخ می دهد، می توانید بر اساس آن تعیین کنید که کت مردانه یا زنانه است.
بررسی کنید که دکمه های ژاکت شما چگونه است، اگر کاپشن چرم زنانه نوین چرم شما دکمه ای روی آن دارد اگر می توانید ژاکت را بپوشید، دکمه های آن را ببندید و توجه کنید که کدام طرف را دکمه می زنید کت‌های مردانه معمولاً در سمت چپ نیم تنه قرار می‌گیرند، در حالی که کت‌های زنانه روی نیم تنه سمت راست دکمه‌ها را می‌بندند.

نحوه دوخت کاپشن مردانه را بررسی کنید کاپشن های مردانه معمولا نیم تنه های کشیده و پهنای بیشتری در ناحیه شانه دارند از سوی دیگر، ژاکت‌های زنانه باریک‌تر هستند و معمولاً در قسمت کمر با پارچه‌های بیشتری در ناحیه سینه طراحی می‌شوند تا انحنای بیشتر یک زن را در خود جای دهند.

نحوه دوخت کاپشن چرم زنانه طبیعی را بررسی کنید، از سوی دیگر، ژاکت‌های زنانه باریک‌تر هستند و معمولاً در قسمت کمر با پارچه‌های بیشتری در ناحیه سینه طراحی می‌شوند تا انحنای بیشتر یک زن را در خود جای دهند.

رنگ پارچه را بررسی کنید اگرچه مردان و زنان می‌توانند هر رنگی را که دوست دارند بپوشند، معمولاً کت‌های زنانه در طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها از رنگ‌های ظریف گرفته تا رنگ‌های تند و روشن ساخته می‌شوند از طرف دیگر کت‌های مردانه معمولاً ملایم‌تر و خنثی‌تر هستند مانند مشکی، قهوه‌ای یا برنزه.

  • منابع:
    1. How to tell the difference between men’s & women’s jackets
  • تبلیغات: 
    1. بانویی که با پخت کیک زندگی خود را آتش زد!
    2. چگونه با فروش محصولات زبر به درآمد بالایی برسیم!
    3. سرامیکی که با راه رفتن بر روی آن پاهایتان را ماساژ می دهد!
    4. معجزه نبات در درمان یبوست!