درمان قطعی کرونا با خوردن نعناع خشک اعلام شد

منتول، جزء شیمیایی اصلی نعناع، یک ضد احتقان موثر است. ضد احتقان ها غشاهای متورم بینی را کوچک می کنند و تنفس را آسان تر می کنند.

منتول همچنین خلط آور است. اکسپکتورانت ها خلط را از ریه ها شل می کنند و بیرون می آورند. این به افراد مبتلا به سرفه کمک می کند.

برای بهترین نتیجه، فرد می تواند 3 تا 4 قطره اسانس نعناع و شپشک برنج را به آب داغ اضافه کرده و سپس بخار آن را استنشاق کند.

کپسول نعناع فلفلی
درمان و التیام زخم های مزمن
تحقیقات منتشر شده در ژورنال ACS NanoTrusted Source نشان می دهد که دانشمندان راهی برای بسته بندی ترکیبات ضد میکروبی نعناع و دارچین در کپسول های ریز یافته اند که هم می تواند بیوفیلم ها را از بین ببرد و هم به طور فعال باعث بهبودی شود.

محققان روغن نعناع و سینامالدئید، ترکیب موجود در دارچین که مسئول طعم و عطر آن است را در نانوذرات سیلیکا بسته بندی کردند.

درمان نصب دزدگیر ماجیکار در برابر چهار نوع مختلف باکتری، از جمله یک سویه مقاوم به آنتی بیوتیک موثر بود. همچنین باعث رشد فیبروبلاست ها می شود، نوعی سلول که در بهبود زخم مهم است.

اشکال نعناع فلفلی
اگرچه تحقیقات نشان می دهد که روغن های ضروری ممکن است برخی از فواید سلامتی داشته باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که سازمان غذا و دارو (FDA) خلوص یا کیفیت این روغن ها را کنترل یا تنظیم نمی کند. یک فرد باید قبل از استفاده از روغن های ضروری با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کند و آنها باید مطمئن شوند که در مورد کیفیت محصولات یک برند تحقیق می کنند. یک فرد باید همیشه قبل از امتحان یک اسانس جدید یک آزمایش پچ انجام دهد.

نعناع فلفلی می تواند از برگ های تازه یا خشک برای استفاده در غذا یا به عنوان نخ ابریشم تشکیل شود. یک فرد می تواند اسانس نعناع فلفلی را به عنوان یک ماده در تنتور، مالش سینه و کرم ها پیدا کند.

فرد همچنین می تواند آن را به شکل کپسول های دارای پوشش روده ببلعد. این به نعناع اجازه می دهد تا وارد روده شود.

اسانس نعناع روغنی غلیظ است که از گیاه نعناع به وسیله تقطیر با بخار آب استخراج می شود. کل گیاه تازه یا نیمه خشک قبل از شروع گلدهی استفاده می شود.

مقدار اجزای شیمیایی نساجی مازندران پارچه موجود در روغن نعناع بسته به دسته، محل و نحوه تولید آن ممکن است متفاوت باشد. تحقیقات 2019 مقادیر اجزای زیر را نشان داد:

مانند سایر اسانس ها، فرد نباید اسانس نعناع را به صورت خوراکی مصرف کند. مهم است که قبل از استفاده از آن روی پوست، آن را با روغن حامل رقیق کنید.

  • منابع:
    1. Is mint good for you?
  • تبلیغات: 
    1. زیره سبز با خاصیتی بسیار اعجاب آور
    2. از چه خودکار رنگی برای علامت گذاری استفاده می کنید؟
    3. تفاوت بین مبل و کاناپه کاملاً چشمگیر نیست
    4. خیار شور چیست و چگونه می توان ترشی را پرورش داد؟