دستگیره کابینت باکیفیت در انواع رنگ بندی!

دستگیره‌ها و دستگیره‌های آشپزخانه شما رنگ نهایی را به آشپزخانه شما می‌بخشد چه ظاهری مجلل را ترجیح دهید و چه طراحی ساده ای، بدون شک یکی از مهم ترین تصمیمات زیبایی شناختی شما برای فضای خود هستند.

دستگیره های کمد آشپزخانه نیز می تواند یک انتخاب طراحی نادیده گرفته شود به هر حال، دستگیره های کابینت شما جزو آخرین یراق آلاتی هستند که به فضای خود اضافه می کنید.

با این حال، معمولاً ایده خوبی است که ایده های دسته آشپزخانه خود را از قبل برنامه ریزی کنید هنگامی که زمان شروع پروژه آشپزخانه جدید شما فرا می رسد، از ناامیدی های پرهزینه جلوگیری می کند.

ایده های دستگیره آشپزخانه خود را برنامه ریزی کنید
دستگیره کابینت مناسب کابینت آشپزخانه فضای شما را زیباتر می‌کند و سبک کابینت‌هایی را که انتخاب کرده‌اید را به کمال می‌رساند با این حال، انتخاب بین تمام ایده های مختلف دستگیره آشپزخانه همیشه آسان نیست.

سبک شما انتخاب نهایی شما را تعیین می کند طرفداران دکوراسیون داخلی معاصر، طراحی های شیک، با خطوط تمیز و جزئیات تیز را دوست خواهند داشت حتی ممکن است ترجیح دهید یک رویکرد بدون درز را با کابینت های آشپزخانه بدون دسته انتخاب کنید تا یک روکش واقعاً عالی ایجاد کنید.

سنتی ها ممکن است رویکرد کلاسیک تری را به ایده های دستگیره آشپزخانه خود ترجیح دهند طرح های بی انتها، مواد مجلل و جزئیات آزمایش شده ممکن است بهترین کار را برای شما داشته باشند.

سبک شما هر چه باشد، بهتر است قبل از خرید دستگیره کابینت آشپزخانه لوکس، به زیبایی خود فکر کنید اگر می توانید از نمایشگاه بازدید کنید و چند نمونه با خود بیاورید به این ترتیب، می توانید قبل از تصمیم گیری ظاهر خود را آزمایش کنید.

انتخاب مواد مناسب
سبک دستگیره های کابینت آشپزخانه شما تنها مورد توجه نیست متریالی که انتخاب می‌کنید نیز بر ظاهر و احساس کلی فضای شما تأثیر می‌گذارد طیف وسیعی از گزینه های مختلف در دسترس شما است که برخی از آنها عبارتند از:

فلزات مانند کروم، برنج یا فولاد برس خورده
چوب ها، از جمله پوشش رنگ شده و طبیعی
پلاستیک، مانند طرح های رنگی یا رزینی
سرامیک، مانند چینی

برخی از مواد با میز کار و کابینت های خاص بهتر از بقیه کار می کنند به عنوان مثال، کابینت ها و میزهای کار با براقیت بالا معمولاً برای دستگیره های فلزی درخشان مناسب هستند از طرفی آشپزخانه های چوبی سنتی با دسته های سرامیکی یا طبیعی به خوبی کار می کنند.

انتخاب سخت افزار دستگیره کابینت ممبران شما نیز به زیبایی فردی بستگی ندارد اندازه و نحوه قرارگیری سبک انتخابی شما نیز بر ظاهر و احساس فضای شما تأثیر می گذارد پیشنهاد می‌کنیم طیف وسیعی از نمونه‌ها را سفارش دهید تا اندازه دسته‌های خود را اندازه‌گیری کنید اگر می‌توانید، آن‌ها را به نمایشگاه ببرید تا با کابینت‌ها، کمدها و کشوهایتان بررسی کنید.

همچنین ممکن است ارزش این را داشته باشد که از نصاب آشپزخانه خود بخواهید تا قبل از نصب دستگیره های شما تا آخر صبر کند به این ترتیب، می توانید با قرار دادن آن آزمایش کنید تا آن را درست انجام دهید.

آیا باید تنظیمات دسترسی را انجام دهید؟
در دسترس بودن یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه است استفاده از برخی از سبک ها بسیار پیچیده تر از سبک های دیگر است، به خصوص اگر شما یا اعضای خانواده تان در گرفتن آن مشکل دارید در صورت نگرانی از دستگیره های کوچک، جزئیات بی نظم و شکاف های کوچک دست خودداری کنید.

دستگیره های آشپزخانه بار که در آشپزخانه های سرتاسر جهان محبوب هستند، انتخاب مناسبی برای فضاهای مینیمالیستی و سنتی هستند دستگیره‌های میله‌ای ساده، آسان برای استفاده و بدون زحمت ظریف، برای کسانی که می‌خواهند عملی بودن را با زیبایی شناسی به صورت ماهرانه ترکیب کنند، ایده‌آل هستند.

طیف گسترده ای از سبک های نوار موجود است برای چیزهای آراسته، یک طرح فرفورژه با جزئیات آنتیک انتخاب کنید یا، یک سبک کروم براق انتخاب کنید تا دستگیره کابینت آشپزخانه جدید معاصر خود را یکپارچه و ساده نگه دارید.

  • منابع:
    1. The handles are, without a doubt, one of the most important aesthetic decisions you’ll make for your space.
  • تبلیغات: 
    1. جنبه های ضروری روز ماندن علوم افرادی بسیار پرمشغله
    2. ویتامین های موجود در خرما
    3. رژیم غذایی روزانه با غذاهای مغذی طبیعی تر
    4. قدیمی ترین خانه در گیلان موجب ثروتمند شدن صاحبش شد