راز غرق شدن کشتی تجاری در دریای عمان

با غرق شدن یک کشتی تجاری افراد زیادی به دنبال این بودند که بفهمند به چه دلیل این کشتی غرق شده است. بالاخره بعد از تلاشهای بسیار راز غرق شدن این کشتی معلوم شد.

آویشن کوهی خشک

یکی از گیاهانی که دارای تنوع زیادی در آن می باشد و بیش از چهار صد نوع گونه دارد، آویشن کوهی خشک می باشد که بسیار پر اهمیت می باشد. به همین جهت این گیاه دارای قدمت و تاریخچه طولانی نیز می باشد و برای بسیاری از افراد خواص درمانی خوبی دارد.

لاستیک دوچرخه

شاید برای خیلی از افراد پیش آمده باشد که پس از خرید محصول و جنسی پشیمان شده باشند چرا که بدون آگاهی آن را خریداری می کنند. برای خرید یک لاستیک دوچرخه بزرگ باریک پهن باید در ابتدا هدف خرید خود از آن وسیله را بدانید.

انگشتر عقیق مردانه

در روایات و احادیث مختلف دین اسلام اشاره های خیلی زیادی به خواص انگشتر عقیق مردانه و زنانه یمنی شده است و امامان معصوم شیعه نیز توصیه های فراوانی نیز به استفاده از این سنگ قیمتی و انگشترهایی که با استفاده از آن ساخته شده اند کرده اند بر همین اساس مردم مسلمان دنیا از جمله کشور ما علاقه خیلی زیادی به انگشترهای عقیق یمنی اصل نشان می دهند.

لیمو ترش سنگی

وقتی پای محصولات خوراکی به میان می‌ آید، طبیعتاً اولویت اول مشتریان در راستای خرید این محصول، کیفیت آن میوه است. این مورد درباره لیمو ترش سنگی نیز صدق می‌ کند و مشتریان تمایل دارند راهکاری را انتخاب نمایند که با استفاده از آن راهکار بتوانند با کیفیت ترین لیمو ترش ها را بخرند.