عسل طبیعی سردشت برای کودکان بد قلق بهترین راهکار است

عسل یک ماده طبیعی است که به دلیل قدرت شیرین کنندگی، محتوای انرژی و فواید بالقوه برای سلامتی استفاده می شود.

عمدتاً برای مصرف انسان (اما در برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی) یا به عنوان عسل خالص یا به عنوان یک ماده در سایر محصولات غذایی، به عنوان مثال به عنوان شیرین کننده در دسرها، غلات و آب میوه ها استفاده می شود.

صدها نوع مختلف عسل طبیعی سردشت وجود دارد که بر اساس منشأ گیاهی آنها متفاوت است، مانند عسل شبدر، اقاقیا یا مانوکا. این مقاله تولید عسل را بررسی می‌کند، ترکیب آن را توصیف می‌کند و تحقیقات در مورد اثرات شناخته شده آن برای سلامتی را مورد بحث قرار می‌دهد.

عسل طبیعی سردشت

عسل چگونه درست می شود؟

مسیر زنبور تا گلدان عسل با شهد گل ها آغاز می شود. زنبورهای عسل شهد را جمع آوری می کنند و آنزیم های موجود در بزاق زنبور، قندها را به گلوکز و فروکتوز تجزیه می کنند که برای زمستان در لانه زنبور ذخیره می شود.

آب اضافی در لانه زنبور عسل با باد دادن مداوم بال های زنبور عسل تبخیر می شود. مایع غلیظ و چسبنده حاصل همان چیزی است که ما به عنوان عسل می شناسیم.

در اتحادیه اروپا، اسپانیا، آلمان، رومانی و مجارستان بالاترین عملکرد عسل را دارند.  در اتحادیه اروپا، اسپانیا، آلمان، رومانی و مجارستان بالاترین عملکرد عسل را دارند.

زنبورهای عسل نه تنها عسل تولید می کنند، بلکه به عنوان گرده افشان محصولات نیز نقش مهمی دارند. از آنجایی که 84 درصد محصولات اتحادیه اروپا به گرده افشانی وابسته است، کمیسیون اروپا یک استراتژی سلامت زنبور عسل را توسعه داده است.

عوامل متعددی در کاهش زنبور عسل دخیل هستند. یکی از آن‌ها آفت‌کش‌ها هستند که سازمان ایمنی غذای اروپا (EFSA) را بر آن داشت تا راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی تعیین خطرات بالقوه محصولات حفاظت از محصول برای زنبورها ارائه کند.

به تازگی، این آژانس در حال توسعه یک پایگاه داده برای جمع آوری فعال اطلاعات در مورد سلامت زنبورها در اروپا است.