فرانسوی ها از سفره قلمکار به عنوان پرده استفاده می کنند!

برای تولید سفره قلمکار شکل ها، بافت ها، مواد و رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید تا ظاهر و حسی منحصر به فرد برای مهمانی های شام و تعطیلات مختلف ایجاد کنید.

شاید برای مهمانی‌های بهار و تابستان بخواهید از رومیزی آبی روشن و رنگ‌آمیزی با کاموا با چیدمان میز که با تشک‌های رومیزی دایره‌ای روستایی و بافته‌شده از الیاف سنبل آبی تثبیت شده است استفاده کنید.

شاید رنگ‌های آبی و قهوه‌ای روشن را با یک رومیزی بژ روشن با توری که می‌تواند از وسط میز پایین بیاید، جایی که قاب‌ها و ظروف مشترک می‌نشینند، جفت کنید.

یک پارچه رومیزی پلی استر سفید را با چند رومیزی نخی در طرح‌های سیاه و سفید الماسی ست کنید که می‌توانند از یک مهمان به مهمان دیگر سفر کنند تا حس صمیمیت را تقویت کنند.

با طراحی خیره کننده میز رومیزی، با یک تخت خواب آرام تر به رنگ خاکستری/بژ خنثی با ترکیب پنبه/پلی استر که ظاهری کتان دارد همراه شوید.

چگونه یک سفره کتان را بشوییم؟

این بستگی به مواد استفاده شده برای سفره کتان انتخابی شما دارد. بسته به نوع پارچه، باید با ماشین لباسشویی گرم یا خیلی داغ در چرخه معمولی بشویید. برای لکه یا ریختن آن، یک ماده شوینده یا لکه بر را بمالید.

سفید کننده نکنید. خشک کن، متوسط، در چرخه معمولی یا هوا خشک کن. دمای متوسط ​​اتو، حداکثر 300 درجه فارنهایت/150 درجه سانتیگراد. خشکشویی نکنید.

چند بار ملحفه میز را عوض کنیم؟

این بستگی به دفعات استفاده و نحوه هماهنگ کردن ملحفه های میز شما دارد. آیا مهمانی های ناهار بچه ها زیاد می گذارید؟

این به نظر می رسد هر بار سفر به اتاق لباسشویی است. علاوه بر ایجاد جلوه‌های بصری شیک، جفت مناسب تشک‌های رومیزی، رومیزی و رومیزی می‌تواند چرخه‌های شستشو را حتی پس از شلوغ‌ترین مهمانی‌های شام کاهش دهد، زیرا رومیزی‌های مختلف از یکدیگر در برابر ریختن و لکه محافظت می‌کنند.