قرص ماشین لباسشویی آریل سبب قتل یک خانم ۷۸ ساله در لاهیجان!

هنگامی که مطمئن شدید استفاده از قرص ماشین لباسشویی آریل به جای مواد شوینده اشکالی ندارد، می توانید شروع به شستن سفیده های روزمره خود کنید.

نکته اصلی در این تجارت این است که در مصرف مواد شوینده زیاده روی نکنید، بنابراین هرگز بیش از دو قرص را برای یک بار شستشو در ماشین لباسشویی قرار ندهید.

اگر می‌خواهید فقط چند لباس را در یک لگن بشویید، ممکن است تعداد زیادی تبلت کامل وجود داشته باشد.

در این صورت برای مصرف به صرفه تر، یک تکه را به دو قسمت ببرید.

چه بافتی توسط قرص آسیب می بیند؟

برای پاسخ به این سوال، ارزش یک بار دیگر بازگشت به ترکیب مواد شیمیایی خانگی برای PMM را دارد.

این قرص حاوی یک سفید کننده قوی است، به این معنی که هرگز نباید از این قرص برای شستن لباس های رنگی استفاده کرد که ممکن است آن را خراب کند.

همین امر در مورد پارچه های ظریف مانند ابریشم، ابریشم مصنوعی و میکروفیبر که به سادگی برای قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی قوی ساخته نشده اند، صدق می کند.

شایان ذکر است که قرص های ماشین ظرفشویی فقط در آب گرم و داغ به خوبی حل می شوند، بنابراین اگر شروع به شستشو با این ماده شوینده می کنید، حالت های طولانی از 1 ساعت با دمای 60 درجه سانتیگراد و بالاتر را انتخاب کنید.

و اگر اتفاق افتاده است که قبلاً چیزهای رنگی و سفید را در یک بار شستشو شسته اید.

بنابراین لکه ها و لکه هایی روی لباس وجود دارد ، این دلیلی برای تسلیم شدن نیست ، بلکه روش دیگری برای استفاده از قرص ها است.

در این وضعیت ناخوشایند، خانم های خانه دار توصیه می کنند یک قرص ماشین ظرفشویی را کاملا له کنید، شش قاشق غذاخوری آب گرم بریزید، هم بزنید.

مخلوط را روی لکه های رگه دار بمالید و چند ساعت صبر کنید. پس از آن، لباس ها باید با استفاده از پودر سفید معمولی شسته شوند تا تمام لکه ها از بین بروند.