محققان دانشگاه آکسفورد صابون تاچ می اصل تایید کردند

یک اصطلاح چتر برای تمام انواع صابون هایی است که برای پوست استفاده می شود. مثلاً می‌توان از آنها برای تمیز کردن کل بدن استفاده کرد.

 برخی از صابون تاچ می اصل حمام به طور خاص برای صورت استفاده می شوند و برخی دیگر برای بدن استفاده می شوند. همانطور که گفتیم صابون های حمام به شکل ژل نیز هستند و طراوت بخش هستند. 

صرفاً اصطلاحی است که به صابون هایی که به شکل نوار در می آیند اطلاق می شود. 

آنها می توانند یک صابون زیبایی، یک صابون لباسشویی یا حتی صابون جدید باشند. آنها فقط یک اصطلاح طبقه بندی شده با توجه به شکل هستند.

هم برای بدن و هم برای دست ساخته می شوند. صابون مایع یک اصطلاح چتر است و به عنوان صابون برای شستشو، ظروف و بدن استفاده می شود. 

همه اینها مواد پاک کننده متفاوتی دارند که روی شیئی که از آن استفاده می شود متفاوت عمل می کنند. بهترین بخش در مورد آنها این است که می توان آنها را به راحتی حمل کرد و برای مدت طولانی دوام می آورد.

نوع دیگر صابون بر اساس مواد تشکیل دهنده آنها است. صابون شیر یکی از این موارد است. آنها پوست را تغذیه و ناز می کنند. بیشتر صابون های شیر برای استفاده لغزنده هستند و پس از استفاده ظاهری صاف به جا می گذارند.

 صابون های شیر بز برای نوزادان استفاده می شود. 

پوست حساس نوزاد با استفاده از صابون های خشن بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد. صابون های شیر بز ملایم هستند و بر روی پوست کودک واکنش بدی ایجاد نمی کنند.