مردی با کمک کندو عسل مشهد از جان حتمی نجات یافت!

عسل یک مایع طبیعی، شیرین و شربتی است که توسط زنبورها از شهد گل ها جمع آوری می شود.

عطر و طعم مطبوع این مایع چسبناک از رنگ زرد کم رنگ تا کهربایی تیره بسته به شرایط جغرافیایی و فصلی متفاوت است.

استفاده از آن به عنوان یک شیرین کننده در نقاط مختلف جهان به خوبی شناخته شده است.

در تاریخ اولیه، کندو عسل مشهد جایگاه بسیار مهمی در مناسبت های مذهبی داشت. محتوای بالای قندها، مقادیر کمی اسیدهای آمینه، لیپیدها به همراه برخی ویتامین ها و مواد معدنی ارزش غذایی بالایی را به آن می بخشد.

عسل خواص دارویی و ضد میکروبی خوبی دارد و در غذاهای مختلف استفاده می شود. پردازش مناسب برای محصولی با کیفیت های حسی خوب ضروری است.

عسل ارگانیک چیست؟

عسل ارگانیک که از گرده گیاهان رشد یافته به صورت ارگانیک تولید می شود، عاری از مواد شیمیایی است که برای درمان زنبورها استفاده می شود یا کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

عسل طبیعی  عمدتاً تضمین می کند که فرد از آفت کش هایی که معمولاً روی گیاهانی که زنبورها از آنها بازدید می کنند اسپری می شود، استفاده نکند.

برای اطمینان از ارگانیک بودن عسل تهیه شده، گل ها و گیاهان در شعاع 2 مایلی کندو باید توسط زنبوردار به صورت ارگانیک پرورش داده شوند. بنابراین، زنبورستان زنبوردار یا فروشنده عسل باید دارای گواهی ارگانیک باشد.

برندهای عسل ادعا می کنند عسلی را می فروشند که به طور طبیعی بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده تهیه می شود.

بنابراین، تشخیص عسل خالص از عسل معمولی برای مصرف کنندگان دشوار است. اجازه دهید به 4 ویژگی متمایز کننده عسل ارگانیک نگاه کنیم.

ساده ترین راه برای تمایز عسل ارگانیک یا طبیعی از سایر عسل ها این است که به دنبال یک مهر تایید شده ارگانیک بر روی بسته بندی آن باشید که تضمین کند عسل فاقد مواد شیمیایی است و هیچ گونه تقلب مصنوعی در فرآوری آن لحاظ نمی شود.

یک زنبوردار می تواند با پیروی از قوانین و مقررات سختگیرانه در فرآیند استخراج عسل، حمل و نقل، دمای پردازش و