پتو مسافرتی مخمل دونفره ای که موجب تصادف و مرگ راننده تاکسی شد

آنچه کارشناسان می گویند جوستن می‌گوید، بخشی از دلیل کمبود شواهدی که پتو مسافرتی مخمل دونفره وزن‌دار کار می‌کنند، این است که اندازه‌گیری اثربخشی آنها دشوار است.

اما بحث از اینجا شروع می‌شود، زیرا برخی از والدین و بزرگسالانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، می‌گویند که تفاوت ایجاد می‌کنند  حتی اگر معیار عینی تغییر وجود نداشته باشد.

با این حال، ما به عنوان کاردرمانگر، باید مداخلاتی را انتخاب کنیم که مبتنی بر شواهد باشد و شواهدی وجود نداشته باشد که نشان دهد آنها کارساز هستند.

فقدان شواهدی وجود دارد که پتوهای وزن دار کار می کنند، تا حدی به این دلیل که اندازه گیری اثربخشی آنها دشوار است.

در بریتانیا، دستورالعمل بنیاد سلامت آکسفورد NHS بیان می‌کند که این مداخلات «محبوب» توسط تحقیقات کافی پشتیبانی نمی‌شوند و نباید به طور معمول توصیه شوند، با این حال کاردرمانی استرالیا در حال حاضر مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها در مورد استفاده از آنها ندارد.

پتو

طیف اوتیسم استرالیا (ASPECT) می گوید در حال حاضر شواهد علمی کافی برای استفاده از پتوهای وزن دار به عنوان درمانی برای افراد مبتلا به اوتیسم وجود ندارد و اظهار نظر درباره مفید بودن آنها به عنوان یک درمان درمانی برای آنها مشکلاست.

آنچه کاربران می گویند
داستان کلی: پتوی سنگین من زندگی را تغییر داده است
کلی رابرتز می‌گوید: «روان‌درمانگر من به من توصیه کرد که یک پتوی سنگین برای بی‌خوابی و اضطراب عمومی بخرم و دندانپزشک من همیشه آن را برای آرامش در طی روش‌های دشوار نیز پیشنهاد می‌کند.»

من یکی خریدم و فقط بیش از یک سال است که روزانه از آن استفاده می کنم، شب ها زیر دونا و هنگام خواب. همچنین اگر احساس استرس یا خستگی می کنم، از آن به عنوان پتوی روی پا استفاده می کنم و اخیراً آن را مصرف کردم. یک هواپیمای سبک در طول پروازی که در مورد آن احساس نگرانی می کردم.

من فواید زیادی از آن داشته ام، از جمله بهبود کیفیت خواب و رهایی از استرس و اضطراب. این برای من زندگی را تغییر داده است.

من هزاران مکمل را برای مدیریت بی خوابی و اضطراب سرمایه گذاری کرده ام و این مهم ترین تفاوت را تا کنون ایجاد کرده است.

توصیه من این است که اگر می توانید قبل از خرید امتحان کنید. مردم این پتوها را متفاوت تجربه می کنند. برای برخی ممکن است احساس سنگینی داشته باشد. درست مانند برخی از افراد لمس سبک و برخی دیگر لمس محکم تر را ترجیح می دهند – ما همه متفاوت هستیم.