کاربرد ظروف یکبارمصرف در بسته بندی غذا!

درک ادراکات مختلف مردم می تواند به ظرف یکبار مصرف مقامات دولتی اجازه دهد تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد اولویت های بودجه و مدیریت اتخاذ کنند و همکاری بین جامعه، موسسات و دولت ها را ارتقاء بخشند.

بنابراین، آگاهی از آگاهی مصرف‌کنندگان در مورد استفاده از پلاستیک و اثرات آن بر سلامت انسان و محیط‌زیست می‌تواند محرکی برای مقامات دولتی و همچنین صنایع باشد تا به‌طور فعال تغییر جهت به سمت سیستم‌های بسته‌بندی پایدار را ترویج کنند.

پلاستیک بخشی از بسیاری از اقلام موجود در زندگی روزمره ما در بسیاری از بخش‌ها است، اما بسته‌بندی یکی از زمینه‌هایی است که سهم زیادی در استفاده از پلاستیک و در بسیاری از موارد پلاستیک‌های یکبار مصرف دارد.

افزایش استفاده از پلاستیک در بخش های مختلف باعث نگرانی در مورد استفاده از منابع طبیعی برای تولید آن، سمیت ناشی از ساخت و استفاده از آن و اثرات زیست محیطی ناشی از دفع آن شده است.

برای کمک به پایداری، بسته‌ها باید از منابع محیطی مناسب ساخته شوند و از فناوری‌های تولید پاک ظروف چینی با امکان بازیابی یا بازیافت پس از استفاده استفاده شود پایداری نیز به مصرف کنندگان بستگی دارد و اگر محصول به درستی تخلیه نشود، پایداری به خطر می افتد.

بازیافت بسته‌بندی‌های پلاستیکی به دلیل استفاده روزافزون از این مواد و پیامدهای زیست‌محیطی ناشی از دفع غیر منطقی آن‌ها پس از مصرف، جامعه را نگران می‌کند در این کار، مشاهده شد که این نگرانی وجود دارد زیرا اکثریت شرکت کنندگان بازیافت را تمرین می کنند.

نتیجه مشابهی توسط فورلئو و رومانیولی قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا در ایتالیا پیدا شد، با 87٪ از پاسخ دهندگان همیشه به دنبال دفع جداگانه پلاستیک ها هستند عوامل متعددی ممکن است بر دفع زباله و بازیافت تأثیر بگذارد.

در میان این غرفه ها، به عنوان مثال، وجود مواد دیگر (بسته بندی ترکیبی)، برچسب ها، کثیفی، آسیب یا بقایای مواد غذایی که در بسته بندی های پس از مصرف باقی می مانند علاوه بر این، امکان‌ سنجی اقتصادی بازیافت، از جمله هزینه‌های جمع‌آوری، جداسازی، تمیز کردن یا بازفرآوری و حمل زباله بر بازیافت مواد پلاستیکی بسیار تأثیر می‌گذارد.

در این مطالعه، جیوه در تلویزیون قدیمی پارس اکثر شرکت کنندگان با استفاده از مواد بازیافتی موافق یا کاملاً موافق بودند و دانش خوبی در مورد بازیافت و تأثیر منفی بیشتر پلاستیک بر شیشه نشان دادند پلاستیک به عنوان سخت ترین زباله های خانگی برای تخریب شناخته می شود.

تخریب آن باعث آزاد شدن بقایای سمی می شود که خاک، هوا و آب را آلوده می کند با این حال، مردم از تأثیر منفی زباله‌ های پلاستیکی بر محیط‌ زیست آگاه هستند و این مطالعه آن را تأیید می‌کند و اقیانوس‌ها دریاها به عنوان مکان‌های طبیعی بیشترین نگرانی را دارند.

  • منابع:
    1. Plastic Food Packaging: Perceptions and Attitudes of Portuguese Consumers about Environmental Impact and Recycling
  • تبلیغات: 
    1. رابطه سرامیک دیواری و اولین مناطق مسکونی
    2. پارامترهای مویرگی سرامیک دیواری
    3. ساختار تولید انواع قهوه
    4. استفاده از جعبه در یک خواستگاری سوژه خانواده شد!!!