گل محمدی جدید طبیعی زیبا

گل محمدی، یکی از انواع گل ها است که علاوه بر ظاهری زیبا، بوی بسیار خوشایندی نیز دارد، گل محمدی در صنعت نیز کاربرد های فراوانی دارد. که در ادامه با آن آشنا می شویم.

انواع گل ها و خصوصیات آن ها:

  1. گل ارغوان: این گیاه در کشور ما به وفور یافت می شود، استان هایی مانند خراسان رضوی، کرمان، شاهرود، ایلام، مازندران، لرستان، خورستان، همدان و فارس، استان هایی هستند که این گیاه را پرورش می دهند. خاک های آهکی بسیار مناسب برای رشد این گیاه هستند. گل ارغوان دارای برگ هایی به شکل قلب است، از این گیاه بیشتر به عنوان گیاه زینتی استفاده می کنند. همچنین در بعضی کشور ها این گیاه را در کنار غذا هایشان میل می کنند.
  2. گل اسطخودوس: گیاه اسطخودوس خواص فراوانی دارد، از این گیاه می توانند روغن و عصاره بگیرند که خاصیت های فراوانی دارند. دمنوش های این گیاه می توانند به شدت استرس و اضطراب شما را کاهش دهند. این گیاه برای درمان انواع مختلفی از بیماری ها مانند بیماری های گوارشی، بیماری های تنفسی، بیماری های پوستی و … ،
  3. گل آلاله: گل آلاله یک گیاه سردسیری محسوب می شود، این گیاه برای کشور ترکیه و ناحیه شرق مدیترانه است، در ایران نیز این گیاه کاشته می شود، اگر قصد کاشت این گیاه زیبا را دارید، در صورتی این گیاه را بکارید که دمای شهر شما پایین تر از ۱۶ درجه سانتی گراد باشد. از این گل در انواع باکس های گل هدیه استفاده می شود.
  4. گل آفتاب گردان: گل آفتاب گردان یکی از محبوب ترین گل های جهان است، این گیاه تنوع بسیار زیادی دارد. به علت داشتن تخمه های آفتاب گردان از لحاظ اقتصادی اهمیت زیادی دارد. همچنین این گیاه جزو گیاهان ارزان قیمت محسوب می شود.
  5. گل بابونه: گل بابونه در انواع دارو های گیاهی استفاده می شود. این گل خاصیت های فراوانی دارد و می تواند انواع مختلفی از بیماری ها را پیشگیری یا درمان کند. گل بابونه از لحاظ ظاهری بسیار شبیه گل آفتاب گردان است و همچنین بوی این گل مانند بوی سیب است.
  6. گل شب بو: گل شب بو یکی از خوش بو ترین گل ها است، این گل، گیاهی گرمسیر است، و اگر در مناطق نسبتا سرد کاشته شود بیش از یک سال دوام نمی آورد و یک گیاه یک ساله محسوب می شود. اما در مناطق گرمسیر می تواند گیاهی چند ساله باشد، بوییدن این گل، بسیار در کاهش استرس و حفظ آرامش مؤثر است. اگر علاقه مند هستید گلی خوش بو را برای منزل خود خریداری کنید، گل شب بو یکی از بهترین گل ها است که از بوی خوش آن سیر نمی شوید.
  7. گل ژربرا: گل ژربرا یکی از محبوب ترین گل های خانگی است، بسیاری از کسانی که عاشق گل و گیاه هستند، در منزل خود این گیاه را پرورش می دهند، این گیاه بومیِ قسمت جنوبی قاره ی آفریقاست، در انواع مختلفی از رنگ های روشن مثل نارنجی، زرد و … ، یافت می شوند. این گیاه نسبتاً ارزان قیمت است و کاشت و نگهداری آن نسبت به خیلی از گیاهان آسان تر است.
  8. گل زنبق: زنبق گلِ بسیار زیبایی است، این گل معمولا در رنگ بنفش دیده می شود. این گیاه علاوه بر زیبایی، خاصیت های فراوانی دارد، شما می توانید دمنوش این گیاه را تهیه کنید، دمنوش این گیاه بسیار مقوی و پر خاصیت است.
  9. گل همیشه بهار: این گل یکی از گل های زیبا است، دمنوش های تهیه شده از این گل، بسیاری از بیماری ها را پیشگیری و یا درمان میکنند، در درمان بیماری های مربوط به معده مانند رفلاکس معده، زخم معده و … ، بسیار مؤثر است. این گل حاوی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها در پیشگیری یا درمان انواع سرطان ها نقش دارند، همچنین آنتی اکسیدان موجود در این گل، در بهبود عملکرد مغز ( به دلیل جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد) و بهبود عملکرد قلب و دستگاه تنفس مؤثر است.
  10. گل گاو زبان: این گل خاصیت دارویی فراوانی دارد، دمنوش گل گاو زبان یکی از دمنوش های معروف در درمان بیماری های مربوط به اعصاب و استرس شدید است. نوشیدن هفته ای چند بار از این دمنوش می تواند اعصاب شما را آرام تر نگه دارد.
  11. گل محمدی: گل محمدی گیاهی بسیار زیبا و محبوب است، این گیاه علاوه بر زیبایی، بوی بسیار خوبی نیز دارد که می تواند هرکسی را مدهوش کند، همچین علاوه بر این ظاهرِ زیبا و دوست داشتنی و بوی بی نظیر آن، خواص دارویی زیادی دارد. این گل در درمان بسیاری از بیماری های پوستی مانند انواع التهاب های پوستی، خشکی پوست و کاهش چین و چروک پوست مؤثر است. همچنین آنتی اکسیدان های قوی که این گیاه دارد می تواند در پیشگیری از سرطان و بهبود عملکرد مغز و قلب و کاهش آسیب رادیکال های آزاد در مغز موثر باشد. شما می توانید از گل محمدی جدید و طبیعی برای هدیه دادن استفاده کنید.

گل محمدی جدید طبیعی زیبا

خرید گل محمدی

خرید گل محمدی گل محمدی گلی از دسته ی گل های رز است، به علت ظاهر زیبا و بوی خوش، بسیار گل محبوبی است، اگر قصد خرید این گل را دارید می توانید این گل زیبا را از مکان های پرورش گل، انواع گلخانه ها و یا گل فروشی ها خریداری کنید. همچنین علاوه بر خرید این گل به صورت حضوری، می توانید این گیاه را به صورت اینترنتی و بدون خارج شدن از منزل خریداری کنید.

گل محمدی هشتگرد

گل محمدی هشتگرد گل محمدی در مناطق مختلفی از کشور پرورش داده می شود. یکی از استان های فعال در کاشت گل محمدی، استان البرز است، منطقه ی هشتگرد یکی از مناطق واقع در استان البرز است که در کاشت گل محمدی فعالیت زیادی دارد، شما اگر علاقه مند به خرید این گل هستید، می توانید از گلخانه ها و مکان های پرورش گل در این منطقه دیدن کنید.

گل محمدی زیبا

گل محمدی زیبا همانطور که گفته شد، گل محمدی نوعی گل رز به شمار می رود. این گل معمولا در رنگ صورتی یا صورتی پر رنگ مایل به قرمز وجود دارد، ظاهر این گل بسیار زیباست، اگر دوست دارید گلی زیبا بکارید می توانید این گل را در حیاط منزل خود پرورش دهید، هم ظاهری زیبا دارد و هم عطری خوش. همچنین برای خوشحال کردن عزیزانتان می توانید شاخه ای از این گل زیبا را به آن ها هدیه دهید.

گل محمدی صد پر

گل محمدی صد پر گل محمدی صد پر، نوعی از گل محمدی است که گلبرک های زیاد و پشت سره هم دارد، این گیاه بسیار زیباست و بوی خوشی دارد و معمولا در رنگ های صورتی کم رنگ تا صورتی پر رنگ یافت می شود، به علت بوی خوش و فوق العاده ی آن، در تهیه گلاب استفاده ی وسیعی دارد.